Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

چراغ مگنتی دات لاین متحرک 12 وات

تعداد:
قیمت :
1,400,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
توضیحات

چراغ مگنتی دات لاین متحرک 12 وات 

ازنمونه محصولات با کیفیت و استاندارد که در مدل های متنوع و با بهره گیری از ظاهر زیبا و لوکس فضا را با تغییر قابل توجهی روبرو می کنند.  از سری چراغ های خطی و پروژکتورهای ال ای دی متحرک با منبع نور نقطه ای از نوع ماژول های smd به شمار می روند. چراغ هایی که به منظور ایجاد نور پردازی هدفمند یا تامین نور بخش های از فضاهای داخلی و دکوراسیون های منازل مسکونی، تجاری، اداری، موزه ها، گالری ها و... کارایی دارند. چراغ مگنتی با تامین نور مناسب می توانند ظاهر زیبا و مدرن به فضا ببخشند و همواره نظر طراحان و معماران بسیاری را جلب می کنند.

مشخصات چراغ مگنتی

با پایه نصب و بدنه فلزی آلومینیوم مرغوب با پوشش رنگ الکتروستاتیک مشکی در توان  مصرفی 12وات عرضه می شوند. ابعاد آن به ترتیب برابر با 224* 23*43 می باشد. این محصولات کاربردی در گالری ها، موزه ها؛ مغازه ها و فروشگاه های مدرن و موزه ها پر کاربرد هستند. نور پردازی این محصولات به صورت هدفمند و تاکیدی صورت می پذیرد. افراد برای جلب توجه و تمرکز بر اشیا و تابلوهای نقاشی از این چراغ ها استفاده خواهند کرد. با استفاده از این چراغ ها نمایی مدرن و زیبا در فضا به وجود خواهد آمد که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. چراغ  مگنتی با درجه حفاظت IP20  و با ولتاژ 48 ولت ارائه می شود. بازده نوری 720LM دارد. این سیستم نور پردازی جدید سبک های مختلف عمودی و افقی را بر روی دیوارها و سقف ها ایجاد می کند. نصب سریع و جلوه های تزیینی آن از اولین انتخاب ها برای نور پردازی مدرن به شمار می رود.

خرید و مزایا چراغ مگنتی دات لاین 

از مهم ترین مزایای چراغ های مگنتی می توان به ایمن بودن آن ها اشاره کرد. برای نصب آنها نیاز به ابزار خاصی نیست و خطر آتش سوزی و دیگر خطرات به آسانی از میان خواهد رفت. از دیگر مزایای نور مغناطیسی امکان اضافه کردن لامپ های زیاد به مسیر است. به  دلیل بهره مندی از ظاهر مدرن و خاص انعطاف پذیری بالای را در اختیار افراد می گذارد. با اندازه ها و ابعاد مختلف دست مشتریان در هنگام انتخاب باز نگه می دارند. کیفیت و دوام بالایی این چراغ ها باعث محبوبیت گسترده آنها شده است. همچنین چراغ های مگنتی قابلیت ست شدن با انواع دکورهای مدرن و شیک را دارا هستند.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان نورابین تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
سفارشی نورابین
گارانتی
24 ماه
رنگ نور
سفارشی
نظرات
بدون نظر

نظر خود را با ما در میان بگذارید

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

دیگر خدمات تخصصی نورابین

نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
کلیک کنید

مشاوره رایگان نورپردازی

مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
کلیک کنید

سولوشن های هوشمند سازی

کلیک کنید

انواع کلید و پریز های خارجی

کلیک کنید

فهرست

وبلاگ

تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم