Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

چراغ مگنتی لاینر 30 سانت 12 وات

جنس بدنه: آلومینیوم

ابعاد: 300*23*43

درجه ای پی: IP20

ولتاژ: 48 وات

لومن: 840 LMN

ادامه مطلبShow less
تعداد:
قیمت :
728,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
توضیحات

چراغ مگنتی لاینر 30 سانت 12 وات

چراغ مگنتی که دارای جذابیت ظاهری و کیفیت استاندارد با رنگ بدنه مشکی است و می تواند نقش مهمی در زیبایی فضای داخلی داشته باشد. چراغ هایی که امکان جابه جایی ونصب چند چراغ مگنتی را در زوایای مختلف به وجود می آورند. طراحی چراغ های مگنتی خطی برای اماکنی مانند منازل مسکونی، ادارات و ساختمان های تجاری ، هتل ها و دیگر امکان مسقف می باشد. گسترش تکنولوژی و استفاده از فناوری های جدید امروزه در تغییر تولیدات داخلی موثر بوده است. به طوری که تولیدکنندگان را وادار به ارائه محصولاتی برای افزایش رفاه افراد می کند. در این راستا چراغ مگنتی در حال حاضر در بازار با محبوبیت بسیاری روبرو شده اند زیرا می توان آنها را در دیزاین های ساختمانی کرد. تکنولوژی جدید ی که به راحتی در فضاهای داخلی و خارجی به کار گرفته می شوند.

مشخصات فنی چراغ مگنتی 

  این چراغ خطی در دو رنگ نوری متفاوت سرد یخی و زرد آفتابی ارائه شده اند. هر کدام از رنگ ها می تواند اثر متفاوتی بر روی فضا و افراد داشته باشد. چراغ 30 سانتی 12 وات دارای ابعاد 300* 23* 43  می باشد و جنس بدنه آلومینیومی دارد. از منبع نوری smd بهره می برد و ا شار نوری برابر با 840 لومن برخوردار است. محصولی که شار نوری بالای آن قدرت تابش نور بالایی را نسبت به توان ارائه خواهد کرد. توان مصرفی 12 وات و نیز درجه حفاظت چراغ مگنتی فوق برابر با 20 است. شاخص نمودر رنک که نزدیک بودن نور را به رنگ طبیعی مشخص کرده است در این محصول برابر با 80 است.

مزیت و خرید چراغ مگنتی لاینر

به آسانی قابل نصب هستند و امکان جابه جایی راحت را برای افراد به وجود می آورند. به همین منظور افراد هیچ گونه محدودیتی در کاربری آنها ندارند و می توانند در هر مکان و شرایط از آنها بهره مند شوند. چراغ های مگنتی نسل جدیدی از سیستم های روشنایی به شمار می روند که از طراحی ساخت به روز وبسیار جدیدی برخوردارند. همین قابلیت موجب گردیده است که افراد علاوه بر تامین روشنایی و نور نصب این گونه چراغ ها را در دکوراسیو ن و نمای داخلی زیبا فضا را چند برابر کنند. تابش نور های سالم به صورت یکنواخت بدون زنندگی و خیرگی در چشم از دیگر ویژگی های مهم آن است. به علاوه  باعث حفظ سلامت محیط زیست و جان انسان ها می شود. تولید نور ها بدون اشعه خطرناک ماورا بنفش و مادون قرمز می باشد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
سفارشی نورابین
گارانتی
24 ماه
رنگ نور
سفارشی
نظرات
بدون نظر

نظر خود را با ما در میان بگذارید

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

دیگر خدمات تخصصی نورابین

نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
کلیک کنید

مشاوره رایگان نورپردازی

مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
کلیک کنید

سولوشن های هوشمند سازی

کلیک کنید

انواع کلید و پریز های خارجی

کلیک کنید

فهرست

وبلاگ

تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم