Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

فریم هالوژن گچی مدل omega plus- w2201

تعداد:
قیمت :
150,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
  • کشور سازنده: ایران
  • برند: سفارشی نورابین
  • گارانتی: 24 ماه
  • 1,470,000 تومان (بدون مالیات)
    چراغ دور نور پنلی  کشور سازنده : ایران  نوع نصب : توکار ابعاد مربع: تولید در ابعاد دلخواه با ضریب برش 56cm توان نوری : 65 وات برمتر شار نوری : 6500 لومن  عمق محصول: 12 میلیمتر
    توضیحات

    فریم هالوژن گچی یکی از محصولات کاربردی شرکت سیمگل است که با استفاده از آن در سقف می توان زیبایی فضا را دوبرابر کرد. محصولی که زیبایی منحصر به فردی را به فضا هدیه می  دهد و اکثرا مورد توجه معماران و طراحان قرار دارد. این نوع چراغ ها با ویژگی های جذاب خود باعث ایجاد فضای مدرن خواهند شد.

    ویژگی فریم هالوژن گچی مدل omega plus- w2201

     با نصب این نوع فریم با توجه به قابلیت رنگ پذیری آنها می توان فضای یکدست ایجاد کرد. زیرا این محصولات از ویژگی رنگ پذیری برخوردارند.چراغ هالوژن برای نور پردازی داخلی ساختمان کارایی فراوان دارد. تولیداتی با نوردهی مناسب که به خوبی تامین کننده نور محیط هستند بدون این که ظاهری نامناسب در فضا ایجاد کنند. فریم هالوژن گچی مخصوص انواع سقف های کاذب کناف است که با پیج به سقف وصل می شود.

    مزیت فریم هالوژن گچی مدل omega plus- w2201

     این مدل فریم هالوژن در مکان های مختلف مانند خانه ها؛ کافه رستوران ها؛ محیط های کاری، فروشگاه ها و.... به کارگرفته می شود. امکان تعویض آسان لامپ را فراهم می آورند. این هالوژن به راحتی درون کناف نصب می شود و بعد از نصب می توان این پنل گچی را همرنگ سقف یا کناف کرد.انتخاب فریم هالوژن گچی باید طوری باشد که از لحاظ رنگ و طرح بیشترین هماهنگی را در فضا ایجاد کند.  این مدل از چراغ های توکار قابل تنظیم مدل بوده و به سادگی می توان با رنگ های جدید آن ها را رنگ آمیزی کرد.

    خرید فریم هالوژن گچی مدل omega plus- w2201

    امروزه نور پردازی از پروژه های مهم در طراحی ساختمان به شمار می رود. از این رو با توجه به اهمیت زیبایی در طراحی این نوع چراغ ها تغییرات منحصر به فردی را به وجود می آروند. قیمت این هالوژن های گچی بسیار مناسب است و افراد می توانند با هزینه بسیار کم زیبایی وصف ناپذیری را در فضا ایجاد کنند. تنوع در طرح در بین محصولات سبب شده است که مشتریان عزیز به راحتی مدل متناسب با محیط  مد نظر خود را انتخاب کنند. به صورتی که آنها می توانند با هر بودجه ای که در اختیار دارند اقدام به سفارش و خرید این محصولات کنند.

    مشخصات فریم هالوژن گچی مدل omega plus- w2201

    تولیداتی که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها ساخته می شوند و تمام استانداردهای لازم تولید را دارا هستند. این فریم هالوژن گچی  در مقایسه با سایر هالوژن ها بسیار کاربردی است زیرا عملکرد فوق العاده ای را ارائه می کند. مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و می تواند سبب صرفه جویی در مصرف انرژّی شود. ابعاد محصول برابر با 12cm* 12cm و وزن آن 350 گرم است.

     

    ادامه مطلبShow less
    جزئیات محصول

    مشخصات

    کشور سازنده
    ایران
    برند
    سفارشی نورابین
    نظرات
    بدون نظر

    نظر خود را با ما در میان بگذارید

    • کیفیت:
    این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
    بارگزاری تصاویر:
    تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

    دیگر خدمات تخصصی نورابین

    نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
    کلیک کنید

    مشاوره رایگان نورپردازی

    مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
    کلیک کنید

    سولوشن های هوشمند سازی

    کلیک کنید

    انواع کلید و پریز های خارجی

    کلیک کنید

    فهرست

    وبلاگ

    تماس با ما

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم

    یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

    ورود به سیستم