Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

چراغ مگنتی دات لاین 12 وات

دات لاین 12 وات

جنس بدنه: آلومینیوم+ ای پی اس

ابعاد: 120/23/43

ای پی: ای پی 20

ولتاژ: 40 وات

لومن: 840 لومن

سی ار ای: 80

ادامه مطلبShow less
تعداد:
قیمت :
952,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
توضیحات

چراغ مگنتی دات لاین

سیستم نور پردازی مدرن که از دوام و کیفیت بالا برخوردار است، این چراغ در ریل های به خصوصی قابل نصب می باشد و با استفاده از مگنت می تواند به چراغ های دیگر موجود در ریل متصل  شود. چراغ هایی که از جمله نورآوری های جذاب به شمار می روند که در اشکال مختلف طراحی شده اند. امروزه در انواع نور پردازی مدرن کاربردی هستند و به وسیله آنها منابع نوری به سادگی جایگزین و قابل تغییر است. از چراغ های مگنتی برای نور پردازی تجاری، مانند فروشگاه های لباس، جواهرات فروشی، سالن های نمایشگاه و مکان هایی که نیازبه نور پردازی و جلوه های تزیینی دارند، بهره گرفته می شوند.

مشخصات چراغ مگنتی دات لاین

این نوع از چراغ ها از توان نوری پر قدرت و از نوع پرتابی بهره می برند. ازتکنولوژی ال ای دی استفاده کرده که مصرف انرژی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. از دیگر مزیت های مهم آن می توان به کاربرد و نصب آسان این چراغ روشنایی اشاره کرد. بدنه مشکی رنگ از جنس آلومینیوم دارد و و با درجه محافظت ip 20 ارائه می شود. ولتاژ 48 ولت آن امنیت بالای آن ها را تضمین می کند. این چراغ های روشنایی بسیار مدرن در عین زیبایی مصرف انرژی را تا حد بسیار کمی پایین می آورند. در صورت نیاز با افزودن لامپ، می توان به داخل ریل مخصوص چراغ ها این کار را در امتداد مسیر روشنایی انجام داد. چراغ های که خطر آتس سوزی ندارند و در توان 6 وات ، 12 وات، 18 ، 24 عرضه می شوند. برای نصب نیاز به ابزار خاصی ندارند و با استفاده از مگنت یا آهنربای داخل چراغ نصب آن صورت می گیرد. چراغ هایی که با بهره مندی از توان های متفاوت بازده نوری lm 420 –lm 840 –lm 1260 – lm   1860 لومن را فراهم می آورند.

مزیت و خرید چراغ مگنتی دات لاین

به دلیل ظاهر خاص ومدرن، انعطاف پذیری بالا و مزایا روز به روز به تعداد طرفداران آن اضافه می شود. همانطور که گفته شد چراغ های روشنایی با بهره مندی از تکنولوژی جدید با ویژگی های منحصر به فرد برای افراد جذاب می باشند. چراغ های مگنتی از جمله ابزارهای دکوارتیو در صنایع معماری شناخته می شوند که می توانند کاربرد وسیعی در طراحی دکوراسیون ایفا کنند. قابلیت منحصر به فرد در زمینه جابه جایی و نصب آنها موجب شده است بر حسب سلیقه سیستم روشنایی را جابه جا شوند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان نورابین تماس حاصل فرمایید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
سفارشی نورابین
گارانتی
24 ماه
رنگ نور
سفارشی
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
کیفیت
(5)

نظر خود را با ما در میان بگذارید

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

دیگر خدمات تخصصی نورابین

نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
کلیک کنید

مشاوره رایگان نورپردازی

مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
کلیک کنید

سولوشن های هوشمند سازی

کلیک کنید

انواع کلید و پریز های خارجی

کلیک کنید

فهرست

وبلاگ

تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم