Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

فریم هالوژن گچی مدل omega pro- w2201

تعداد:
قیمت :
145,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
توضیحات

از نمونه محصولات استاندارد با کیفیت بالای ساخت به شمار می آید، که از قابلیت های چون رنگ پذیری، استحکام بالا، نورپردازی مدرن بهره می برد. چراغ های که می توان رنگ گچ آن را با رنگ سقف هماهنگ کرد. به علاوه با رنگ های متفاوت تنوع و جذابیت را به دکوراسیون اضافه کرد. هالوژن گچی مدل w2210 برای استفاده در اتاق های مختلف مانند پذیرایی، خواب، آشپزخانه مناسب می باشد.

مزایای فریم هالوژن گچی مدل omega pro- w2201

از مزیت های کاربردی آن قابلیت رنگ پذیری آن است، که می توان رنگ آن را با سقف هماهنگ کرد. نورپردازی به واسطه ای استفاده از چراغ هالوژن بسیار با ظرافت اتفاق می افتد،  بدون این که ظاهری نامناسب برای فضا به وجود آورد. فریم هالوژن گچی نوردهی مناسبی را برای محیط فراهم می آورد و به خوبی تامین کننده نور محیط است. از مهم ترین مزایایی استفاده از نورپردازی توکار با المان گچ در طراحی و لاین نوری قابلیت سفارشی سازی آسان آن می باشد. بهتر است در هنگام انتخاب این چراغ های مدل هایی را انتخاب کرد، که از نظر رنگ و حتی طرح هماهنگی بیشتری را با دکوراسیون شما داشته باشد.

قیمت فریم هالوژن گچی مدل omega pro- w2201

قیمت هالوژن گچی با توجه به زیبایی فوق العاده ای که به دکوراسیون شما می دهد، بسیار مناسب به نظر می آید. شرکت سیمگل با ارائه و تولید چراغ هالوژن مدرن در داخل کشور توانسته است، جایگاهی خاص را در بین دیگر برند ها بدست آورد. محصولاتی که با کیفیتا بالا و قیمت بسیار مناسب که در داخل و خارج کشور عرضه می شود.

مشخصات فریم هالوژن گچی مدل omega pro- w2201

چراغ های زیبایی که قابل تنظیم هستند و از انتخاب های شگفت انگیز برای هر مکانی به شمار می آیند.  چراغ هایی که که با تنوع و ابعاد بسیار بالا امکاناتی ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد. فریم هالوژن گچی فوق دارای ابعاد 12.7cm است و وزنی برابر با 270 گرم دارد. این محصولات می توانند نوری یکنواخت بدون ایجاد خیرگی در چشم ایجاد کنند. این محصول دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا است که از هر لحاظ انتخاب مطمئن برای نور پردازی به شمار می رود. چراغ هایی که به صورت توکار در داخل سقف کاذب قرار گرفته و با پیچ می تواند به سقف متصل شوند. هالوژن گچی زیبایی سقف فضای شما را چند برابر خواهد کرد. محصولی که با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد محبوبیت فراوانی را پیدا کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
سفارشی نورابین
نظرات
بدون نظر

نظر خود را با ما در میان بگذارید

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

دیگر خدمات تخصصی نورابین

نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
کلیک کنید

مشاوره رایگان نورپردازی

مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
کلیک کنید

سولوشن های هوشمند سازی

کلیک کنید

انواع کلید و پریز های خارجی

کلیک کنید

فهرست

وبلاگ

تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم