Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

فریم هالوژن گچی مدل SIGMA-s2101

حداقل تعداد سفارش برای این محصول 22 عدد است.
تعداد:
قیمت :
147,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
توضیحات

فریم هالوژن گچی که در نورپردازی مدرن منازل به کار می رود دو واقع آن را یک المان خاص نوری و دکوراتیو است. این مدل از فریم هالوژنی از خاصیت رنگ پذیری برخوردار است و می تواند به خوبی با سطح کار هماهنگ شود. به دلیل نوع طراحی و ظاهر جذاب محصول مورد توجه معماران و طراحان داخلی قرار می گیرد.

کاربرد فریم هالوژن گچی مدل SIGMA-s2101

چراغ پنلی که در داخل سقف کاذب و کناف نصب شده و به وسیله پیچ به سقف قابل وصل است. هالوژن گچی برای استفاده در مکان هایی همانند خانه ها؛ کافه ها، رستوران؛ محیط های اداری و صنعتی کاربرد دارد. فریم گچی که در ترکیب این محصول وجود دارد به راحتی قابلیت هماهنگی با سقف را دارد. تولیداتی که از مزیت های بی شماری هم مانند تنظیم آسان برخوردارند و امکان تعویض لامپ را راحت تر می کنند.

خرید فریم هالوژن گچی مدل SIGMA-s2101

در ساخت این محصول از متریال درجه یک و نیز تکنولوژی های استاندارد تولید استفاده می شود. فریم هالوژن گچی در انواع مدل ها و طرح های مختلف ارائه می گردد و به همین دلیل همواره دست مشتریان برای انتخاب باز نگه می دارد. قیمت مقرون به صرفه در کنار تابش نور زیبا آن را تبدیل به گزینه ی ایده آل انتخاب کرده است. نوری که با به کارگیری این چراغ ها در فضا انتشار می یابد مانع ایجاد بروز خستگی یا خیرگی درچشم می شود. این چراغ ها علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز در محیط به عنوان یک المان بصری زیبا و هماهنک با معماری شناخته می شوند.

مزیت فریم هالوژن گچی مدل SIGMA-s2101

به دلیل فریم زیبا و قابلیت ترکیب با سقف انتخابی مطمئن برای برآورده کردن خواسته های معماری مدرن به شمار می روند. چراغ های که طراحی آن برای نصب در سقف های کاذب می باشد. محصولاتی مقرون به صرفه به شمار می روند و مصرف انرژی را به شدت پایین می آورند. مناسب ترین گزینه برای سقف های گچی و کناف ها است که انجام آن به صورت توکار است. فریم هالوژن گچی قابل نصب بر روی دیوار یا سقف است. در زمان نصب می توان با سنباده سطح رتک یکدست را به وجود آرد.

مشخصات فریم هالوژن گچی مدل SIGMA-s2101

 امکان تعویض لامپ راحت دارد و از مقاومت بالایی بهره می می برد. این فریم ها می توانند زیبایی خیره کننده و سادگی لوکسی را در محیط خلق کنند. چراغ هالوژنی که در انواع سایز و مدل های قابل سفارش می باشند. افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند اقدام به خرید یکی از این مدل ها کنند. ابعاد این محصول برابر 12cm*12Cm و وزن 330 گرم است. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
سفارشی نورابین
نظرات
بدون نظر

نظر خود را با ما در میان بگذارید

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

دیگر خدمات تخصصی نورابین

نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
کلیک کنید

مشاوره رایگان نورپردازی

مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
کلیک کنید

سولوشن های هوشمند سازی

کلیک کنید

انواع کلید و پریز های خارجی

کلیک کنید

فهرست

وبلاگ

تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم