Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

چراغ مگنتی لاینر 120 سانتی 48 وات

تعداد:
قیمت :
1,960,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
توضیحات

چراغ مگنتی لاینر 120 سانتی 48 وات

از جدیدترین شیوه های نور پردازی که روز به روز بر محبوبیت آن اضافه می شود استفاده از چراغ مگنتی لاینر است. محصولاتی استاندارد که در اندازه ها و ابعاد مختلف با کیفیت بالا تولید می شوند. با توجه به شکل ظاهری مدرن می توانند به خوبی پاسخگویی نیاز افراد در زمینه نور پردازی باشند. چراغ مگنتی برای استفاده در اماکنی مانند منازل مسکونی، ادارات و ساختمان های تجاری؛ هتل ها و ..... جز گزینه های ایده آل به شمار می روند. سیستم نور پردازی جدیدی که برای ایجاد تغییر در فضای داخلی کاربرد دارد. مشخصات چراغ مگنتی لاینر 120 سانتی 48 وات

سیستم نور پردازی جدیدی که برای فضاهای مدرن کاربردی است. نصب سریع و جلوه ی تزیینی این محصول توانسته آن را تبدیل به اولویت انتخاب افراد کند. این چراغ در ابعاد 1200*23*43  عرضه می شود. از درجه محافظت 20ip برخوردار است که ایمنی بالای آن را برای مشتریان تضمین می کند. در حین نصب نیز نیازمند ابزاری خاصی نمی باشد. به همین دلیل خطر آتش سوزی و دیگر خطرات ناشی از اتصال روشنایی را ندارد. امروزه با توجه به اهمیت مصرف انرژی و نیاز به مدرن بودن محیط در کنار تامین نور مناسب همواره استفاده از چراغ مناسب اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل چراغ مگنتی در این میان می تواند گزینه ایده آل باشد. این چراغ بازده نوری برابر 2880 لومن را دارد که نشان دهنده میزان شدت روشنایی آن می باشد. توان مصرفی این چراغ 48 وات است. جنس بدنه آن از آلومینیوم است که با الکتروستاتیک مشکی پوشانده شده است. چراغ های مگنتی با بهره مندی از ظاهر جذاب و ساده می توانند شکل هندسی های مختلفی را به وجود آورند.

خرید و مزایای چراغ مگنتی لاینر 120 سانتی 48 وات

چراغ هایی که از توع بالا و کیفیت بی نظیری برخوردارند و دست افراد هنگاه انتخاب باز نگه می دارند. از آنجایی که رنگ بدنه اغلب چراغ های مگنتی مشکی است از این جهت قابلیت ست شدن با هر دکوراسیون را دارند. به دلیل امکان نصب آسان و وزن مناسب همواره مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند. با استفاده از چراغ های مگنتی می توان تغییر مناسبی را در فضا ایجاد کرد. این چراغ ها می توانند آزادانه حرکت کنند و زاویه را در مدل دلخواه تنظیم نمایند. چرا های مگنتی مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهند. محصولاتی کاملا مقرون به صرفه و متناسب به نیاز به افراد می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نورابین تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
سفارشی نورابین
گارانتی
24 ماه
رنگ نور
سفارشی
نظرات
بدون نظر

نظر خود را با ما در میان بگذارید

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

دیگر خدمات تخصصی نورابین

نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
کلیک کنید

مشاوره رایگان نورپردازی

مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
کلیک کنید

سولوشن های هوشمند سازی

کلیک کنید

انواع کلید و پریز های خارجی

کلیک کنید

فهرست

وبلاگ

تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم