Menu
No products in the cart.
0 مورد
0 تومان
ارسال مجموع 0 تومان

برای خرید محصولات با ما تماس بگیرید.

Menu
×
0
دوست داشتن

چراغ مگنتی لاینر 60 سانتی 24 وات

تعداد:
قیمت :
1,064,000 تومان (بدون مالیات)
محصولات مشابه
توضیحات

چراغ مگنتی لاینر 60 سانتی 24 وات

این نوع از چراغ که از جمله تجهیزات روشنایی مدرن به شمار می رود که در اندازه های مختلف با توان مصرفی و شار نوری متفاوت به بازار عرضه می شود. چراغ هایی که با تولید و نشر نور یکنواخت جهت تامین روشنایی عمومی در فضاهای داخلی منازل مسکونی، دفاتر اداری و رسمی، مغازه ها، مراکز تجاری و فروشگاهی به کار گرفته می شوند.

مشخصات چراغ مگنتی لاینر 60 سانتی 24 وات

 از مدل پرکاربرد و پر فروش چراغ های مگنتی،که با بدنه ای جنس فلز مرغوب آلومینیوم در ابعاد 600*23*43 ارائه شده است. ببا پوشش رنگ الکترواستاتیک مشکی با توان مصرفی 24 وات است و بازده نوری برابر 1440  لومن دارد. این چراغ دارای درجه محافظت 20 ip و ولتاژ 48 ولت است. چراغ مگنتی از نسل های جدید سیستم های روشنایی محسوب می شوند. از طراحی ساخت به روز و بسیار جدید و نیز ظاهر زیبا و منحصر به فرد بهره می برند.  به همین دلیل می تواد این قابلیت را در اختیار افراد قرار دهند که علاوه بر تامین روشنایی و نور این گونه چراغ ها در دکوراسیون ها ونماهای داخلی زیبایی را به فضا هدیه کنند. همچنین چراغ های مگنتی با بهره مندی از منبع نور ال ای دی موجب کاهش مصرف انرژی برق می گردند.

مزایا و خرید  چراغ مگنتی لاینر 60 سانتی 24 وات

محصولاتی که تابش نور آنها بدون ایجاد خستگی و خیرگی در چشم افراد صورت می گیرد و پخش نور یکنواخت را دارد. نورهای که بدون اشعه های خطرناک ماورا بنفش و مادون قرمز تولید و بازتاب می شوند. تولیدات دوستدار محیط زیست ومحافظ سلامت انسان ها به شمار می روند. از جدیدترین سیستم های روشنایی است که در مدل های و انواع مختلف با اتصال به ریل به صورت آهنربایی امکان اضافه کردن لامپ را به شما می دهد. با قابلیت انعطاف پذیری بالا قابل حرکت به اطراف به شکل کاملا آزادانه است و نور پردازی خلاقانه ای را برای محیط به دنبال دارد. سیستم چراغ مگنتی روندی جدید برای نور پردازی خانه شما محسوب می شود. چراغ های مگنتی دارای طرح ها و حالت های مختلف منابع نوری هستند که شما می توانید با توجه به نیاز محیط منابع نوری مورد نیاز را خریداری کرد. با بهره مندی از ویژگی های چون امکان بازو بسته شدن راحت، نصب و تنظیم ریل های مغناطیسی ، ایمنی بالا همواره مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد. همچنین امکان جابه جایی و تنظیم منابع نوری در زمان تغییر دکوراسیون از دیگر فواید استفاده از چراغ مگنتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان نورابین تماس حاصل فرمایید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

برند
سفارشی نورابین
گارانتی
24 ماه
رنگ نور
سفارشی
نظرات
بدون نظر

نظر خود را با ما در میان بگذارید

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

دیگر خدمات تخصصی نورابین

نورابین وارد کننده انواع شیرآلات خارجی و تولید کننده روشویی سرامیکی
کلیک کنید

مشاوره رایگان نورپردازی

مشاهده انواع پروژه ها انجام شده و دریافت طرح نورپردازی
کلیک کنید

سولوشن های هوشمند سازی

کلیک کنید

انواع کلید و پریز های خارجی

کلیک کنید

فهرست

وبلاگ

تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم